Hopp til hovedinnholdet

Hvorfor har jeg ikke fått tilgang til studiet?

Dette kan være av ulike årsaker. Disse er de vanligste:

  • Vi venter på dokumentasjon for å godkjenne at du oppfyller opptakskravene. Dette kan du sende per e-post til post@nki.no
  • Annen betaler har ikke bekreftet at de skal dekke studiet. Annen betaler skal ha mottatt en e-post fra oss der de må gå inn på en link, og fylle ut informasjon slik at vi får sendt vedkommende en faktura.
  • Vi venter på bekreftelse fra NAV om at de skal støtte utdanningen. NAV kan enten sende oss tilsagnsbrevet, eller en e-post med følgende informasjon: hvem de skal betale for, summen, og all kontaktinformasjon for NAV-kontoret, inkludert postadresse og organisasjonsnummer.

Dersom du lurer på noe mer utover dette, ta kontakt med våre studierådgivere på tlf  67 58 88 00. 

Meld deg på nyhetsbrev

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Lukk