Hopp til hovedinnholdet

Oppdatert info om Covid-19. Les mer.

Kommunikasjon i varehandelen

Kurset Kommunikasjon gir en grundig innføring i forholdet mellom kommunikasjon og informasjon, og gir innsikt i bevisst bruk av ulike kommunikasjonsformer. Videre gir kurset Kommunikasjon bred gjennomgang av møter i arbeidslivet hvor forberedelse, gjennomføring og oppfølging av møter drøftes spesielt. Det legges også vekt på å beherske skriftlig framstilling. Kurset er tilrettelagt for nettstudier.

Innsendinger

2

Innhold

Kommunikasjon, service og kundebehandling i varehandelen skal gi deg innføring i hvordan vi kan få gode kunderelasjoner og trofaste kunder. Følgende emner blir behandlet:

  • Kommunikasjon på arbeidsplassen
  • Salgslederen - hvordan få til god lagånd og samspill på arbeidsplassen? Og som en følge av det; verdiskapning og god salgskultur
  • Servicelederen - sættrekk ved service, service satt i system, servicekvalitet, internservice
  • Kundebehandling - kundetilfredshet, trofaste kunder, rutiner for klagebehandling
  • Etikk og folkeskikk
 

Mer informasjon

Bokliste

Ved kjøp av studier eller kurs får du kjøpt bokpakken hos haugenbok.no ved å klikke her.

Hvor kan du bestille emnet?

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Lukk