Service og kundebehandling

Service og kundebehandling gir en innføring i servicebegrepet og hva god service innebærer ut mot en ekstern kunde, og internt mellom kolleger.

Emnet vektlegger at du i praktisk arbeid skal kunne utøve servicekvalitet, forstå hva servicekultur og kundetilfredshet innebærer og hvordan god service kan forebygge kundemisnøye. Videre vektlegges utøvelse av kundeorientert klagebehandling.

Studiepoeng

1

Innsendinger

1

Studietid

29 timer

Innhold

Emnet gir en innføring i hvordan du kan utføre god service samt å skape kundetilfredshet og en grunnleggende innføring i:

  • Service
  • Hva kjennetegner god service
  • Relasjonsbygging
  • Kundebehandling
  • Servicekultur som en del av bedriftskulturen
  • Kundetilfredshet og lojalitet
  • Medarbeidertilfredshet og kundeservice
  • Kundeorientert klagebehandling
 

Mer informasjon

Eksamensinformasjon

Vaktmesterskolen, del 2 (10043)

  • Pris eksamen kr 1 950,-
  • Hjemmeeksamen
  • Neste eksamen: 29.11.2019 10:00

Hvor kan du bestille emnet?

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Lukk