Hopp til hovedinnholdet

Yrkesrettet utdanning

Merkevareledelse

Merkevareledelse er et forholdsvis nytt fagområde som tar på alvor den betydning merkevarer har for både bedrifter og kunder. Emnet har elementer fra både psykologi, sosiologi og økonomi og gir studentene et teoretisk rammeverk å sette erfaringer fra VGS inn i, og videreutvikle disse.

Innsendinger

3

Studietid

Yrkesrettet utdanning

Merkevareledelse

Kr 11 000,-

Ekskl. eksamensavgift og bøker.

Emner

Merkevareledelse omhandler arbeidet med å heve den oppfattede verdien av produkter som selges. Emnet har fokus på hvordan en klar kommunikasjonsstrategi defineres ut fra avsenderens mål og strategier på den ene siden og målgruppens preferanser og kjennetegn på den andre. Videre vektlegges hvordan et merke ledes og utvikles over tid.

Emnet er delt i fire studieenheter. Studieenhet 1 tar for seg betydningen av merkevarer, studieenhet 2 beskriver merkevarepyramiden, tema i studieenhet 3 er posisjon og kommunikasjon, mens studieenhet 4 går gjennom strategisk og taktisk merkevareledelse.

Obligatorisk

Merkevareledelse

Merkevareledelse er et forholdsvis nytt fagområde som tar på alvor den betydning merkevarer har for både bedrifter og kunder. Emnet har elementer fra både psykologi, sosiologi og økonomi og gir studentene et teoretisk rammeverk å sette erfaringer fra VGS inn i, og videreutvikle disse.

Mer informasjon

Finansiering

Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen.

Eksamen

All informasjon om eksamen.

Pris eksamen

  • 1 eksamen á kr 1 950,-

Bokliste

Ved kjøp av studier eller kurs får du kjøpt bokpakken hos haugenbok.no ved å klikke her.

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Lukk