Hopp til hovedinnholdet

Korte kurs

Digital markedsføring (del 2)

Digital markedsføring (del 2) er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære alt om hvordan man markedsfører på Facebook, Instagram og Linkedin.

Du lærer hvordan man øker rekkevidde til dine statusoppdateringer, hvordan man lager en kampanje, definerer en målgruppe, velger et budsjett, designer en annonse, gjennomfører en A/B-test, måler konverteringer, og veldig mye mer.

Innsendinger

7

Studietid

Korte kurs

Digital markedsføring (del 2)

Kr 9 450,-

Emner

Kursene er videobasert, bruker norske versjoner av programvare og holdes på norsk.

Obligatorisk

Facebook: for bedrifter Kan kjøpes separat

Det blir stadig vanskeligere å få oppmerksomhet på Facebook. I 2012 klarte en gjennomsnittlig Facebook-side å nå 16% av følgerne sine. I 2014 var dette tallet redusert til 6%. I dag er tallet sannsynligvis enda lavere.

Facebook: annonsering Kan kjøpes separat

Lær hvordan man lager, publiserer og administrerer annonser på Facebook, enten det er til eget formål, eller på vegne av andre. Kursinstruktør Espen Faugstad vil lære deg alt du trenger for å få maksimalt ut av annonseverktøyet til Facebook.

Facebook: strategi og annonser (2017) Kan kjøpes separat

Det å markedsføre på Facebook er ingen stor bragd, det kan alle få til. Det som mange derimot har problemer med, det er å levere gode resultater over tid. Digital markedsføring er ikke noe man kan sette opp, for deretter å glemme. Det krever systematisk og analytisk tilnærming. Hemmeligheten ligger i å teste, evaluere, forbedre og prøve på nytt.

Facebook: Kanvas (2017) Kan kjøpes separat

Kanvas er en interaktiv mobilopplevelse på Facebook hvor bedrifter kan fortelle historier og informere om produkter eller tjenester. En Kanvas kan bestå av tekst, bilder, illustrasjoner, bildekaruseller, videoer og knapper. Det er mange grunner til å bruke en Kanvas. De lastes inn automatisk, de åpnes i fullskjerm og de er interaktive. Kort fortalt gjør de det mulig å nå ut til en målgruppe på en engasjerende og interaktiv måte.

Facebook: Power Editor (2017) Kan kjøpes separat

Power Editor er et avansert annonseverktøy fra Facebook. Power Editor er laget for annonsører som ønsker å opprette, redigere og publisere mange annonser, og samtidig ha full kontroll over sine markedsføringskampanjer.

Instagram: for bedrifter Kan kjøpes separat

I dette kurset lærer du hvordan din bedrift eller organisasjon kan bruke Instagram for å nå ut til flere potensielle kunder. Kursinstruktør Espen Faugstad guider deg gjennom hele prosessen og hjelper deg med å få mest mulig ut av din Instagram-profil.

Linkedin: annonsering (2017) Kan kjøpes separat

LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 567 millioner medlemmer verden over. LinkedIn har circa 1,1 millioner norske medlemmer, og kan derfor potensielt bli en god markedsføringskanal for din bedrift eller organisasjon.

Mer informasjon

Finansiering

Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen.

Opptakskrav

This site uses cookies. Read more about cookies here. Lukk